im a barbie girl, in a barbiewoooorld

it´s friday friday!
fun fun fun fun fun fun

och hej svejs vad dåligt jag sov inatt, helt sinnessjukt! vaknade upp var tionde minut kändes det som ;S vaknade tom innan johan skulle upp, fick typ panik att han hade kommit försent till jobbet, och då när jag vänder mig om helt svettig är klockan fem?! haha var helt cp ju

jaja fredag iaf! sjukt skönt med helg, hahahahaha fattar inte varför jag har längtat tilll helg när endå alla mina dagar har sett likadana ju!? bara det att det känns bättre att äta godis nu! :D hehe

vill till pikaboo idag, någon som vet när dom stänger? men först ska jag ut på en riktig springtur och förbränna some fett! och sen ska jag fara upp till stallet och rida en väldigt väldigt stor häst, nämligen bollan! 176 i manken och en riktig baddare kan jag säga! bra att kunna rida stora som små tycker jag! en bra ryttare ska klara av alla typer av häst! ;) grejen är den att han inte är svårriden, han är bara jävligt svår att sitta ner påå, det känns som man skumpar två meter upp i luften, och om man nu skulle starta en dressyrtävling inom en snar framtid, hur kul är det då att sitta och skumpa som en gummiboll?! haha

jaja, så det ska jag iaf försöka lära mig, övning ger färdighet!
calle maan får ståå idag, han har varit så sjukt jävla duktig dom senaste dagarna, i ondsags var det dressyrträning för kerstin, och han var klockren! och igår hoppade jag lite på hagen och han var återigen klockren! la upp det sista hindret i ett rättuppstående på cirkus 1 meter-95 och det kändes hur bra som helst! kul med den känslan igen! så nu funderar vi på att mäta upp min lilla plupp till storhäst 1 år, så jag kan tävla honom hela nästa tävlingssäsong också, känner mig inte klar med honom än! och med tanke på att jag typ är en 94 så vill jag fortsätta! men vi får se hur det blir, kommer aldrig klara av att sälja honom! vill dock hitta någon duktig ryttare som vill fortsätta att tävla och träna, han har ju stor kapacitet i både dressyr och hoppning! :)

nu blir det frullle!

pyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback