time to study!

yeah, har engelska test/prov på grammatik som jag lär plugga till nu! dessutom har jag sovmorgon till tio över tolv imoN! =D men fick nyss reda på att vi har specialidrott imorgon, så vette fan hur jag ska göra, känns ovärt att sitta i skolan efteråt och vänta i två timmar innan nästa lektion börjar, johan är ju inte heller hemma eftersom han jobbar! bläääää, vet inte hur jag ska göraaa!

men, håller på att göra nudlar nu, gött! men kan inte bestämma mig om jag ska ha kvar vattnet eller inte! vilket är godast egentligen? haha

är nyss hemkommen från dressyrträningen för kerstin! det gick hhelt okej! =) är nöjd, men är helt slut i bena efter att ha ridit så mycket skolor! ;> bueeeee!

nej, idag ska jag lägga mig tidigt, har även sällskap av världens bästa så man slipper sova ensam inatt! =D
tror nog att det blir lite plugg nu, sen laddar vi nog ner en disneyfilm! =D haha eller jag gör det iallefall, johan ska se, bara så han vill eller inte!

PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback