slalom <3



hhaha, fyfan! vill till fjällen å åka slalom föfan!
haha skapliga minnen som man har ifrån förra årets fjällenresa med jullan pullaN!

första gången vi var ute i backen skulle vi åka en grön, eller de kanske var en blå backe!? aja, en lätt backe iaf, som passade oss perfekt! sen så åkte vi en bit ner, sen kommer vi ner till typ världens jävla störtlopps backe, som VAR vvääärsta brant, en svart jääla backe!
hhaa så både jag och julia blev as rädda och vågade inte åka ner! så ah, vi satte oss på ändan och kravlade oss ner, haha! fyfan så de borde sett ut, det tog även ett bra tag innan vi kom ner!
hehehehehehehhehehe

hände samma sak för mig och jonna för två år sen, då åkte vi fel och kom ner i nån jäkla svart backe som kallades "branten" -.-
så då gick jag ner, och förbi mig åkte typ säkert fem stycken barn på tio bast, haha!





hhahahahaha, sen här är också! fyfan, jag suger verkligen på att åka längdskidor, men vi testa ändå att ge oss ut i längdspåret! haha kom kanske fram fem meter innan jag ramla, hade verkligen noll kontroll på skidorna! de var typ en gubbe som varvade oss ett x antal gånger!

sen så fick julia magsjuka, hahhahahhaha..nej skojja, inte roligt! vi käkade mcdonalds, sen på natten blev hon magsjuk och åkte hem, så då blev jag ensam kvar med raja dog och mamma! hehehehehe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback