sitter here in the boooring room



haha just nu, sitter i stallkläder i köket och känner mig allmänt smutsig, bue! duschen står först på listan, men orkar verkligen inte! finns nästan inge drygare att _d_u_s_c_h_a!

har tagit mig en lång härlig barbacka tur i mörkret, älskart! är så jävla härligt att rida omkring och tänka på allt mellan himmel och jord, haha! satt nyss och kikade bilar på blocket, är ju ett bra tag innan jag får körkort, men det skadar ju aldrig att titta? ;) har iallefall bestämt mig vilken min framtida bil kommer att bli = en volvo c30! så jävla coola, exakt den bil som jag vill ha, liten, smidig & snygg!

för er som inte vet hur den ser ut så:





det här är dock en 2011! funderar på en 04 elr 06 ;D


 <---- så! =D


nä, nu blir det duschen medans jag väntar på bestaa johan! sen blir det nog film å sövee! =D

PYSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback