NO KIDDDDING

hejsvejs!
oRKar inte sova, är nog för trött för det? blir så drygt när man tänker att man ska borsta tänderna, ta bort smink, gå på toa, runka.... haha, nej...men då orkar man inte göra alla dom där sakerna (iaf jag) så då sitter man kvar vid datorn istället, hehehehehehehe...
men nä, ska snart gå och lägga mig med snuttegull;PPPPPPP han sitter och tittar på någon film som heter red, alltså röd på svenska ;ppppppp DET ska tydligen vara en riktig action/komedi rulle med bruce willis...men vaaafaeeen BRUCANNN! du ska ju inte spela i en komedi film, du ska ju vara med i en riktig action rulle med dom cooola grabbarna faaan, MED sylvester  stallone,  jason statham!!! vilken kombinatioon!
YÖÖÖ
hahaha, nu blir jag övertrött så jag skriver allt mellan himmel och jord, paallla mig ;;Ppppppp,P;,pp
HEHEHEH ne godnatt,, för nu ska jag ta på mig min fina jätte sköna, stora nattmössa med små månar på som är självlysande i mörkret, LYSANDE SIKKAN! hehehehehehehehheehe
hahahhahahahahahhahahaahahahhaahaa, bajs på din fis
K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback