nej nej nej åter nej

fan, vill inte bli sjuk nu! :(
har jävligt ont i halsen så det knappt går att svälja, värsta torris halsen!
åh, jag som har fullt upp denna vecka, idag hade jág ju innebandyträning, men den avstår jag ifrån..
sen imorgon har jag träning för kerstin, och på torsdag träning för andreas och innebandyträning, sen på lördag är det match i mora! hoppas då verkligen att jag är kry då!

idag så gick jag faktiskt upp klockan nio! duktigt va? var upp till stallet och red calle, sen gjorde jag klart allt i stallet! hade inga lektioner idag, eller jo 1! men den struntade jag i så cooool som jag är ;)
efter stallet chillade jag och johan i soffan ett tag, sen bestämde vi oss för att åka till borlänge och käka, och de gjorde vi! blev en hawai special på matpalatseT! sen kikade vi runt på lite affärer, dock blev det inge köp för min de, är helt pank! ;( haha men snart får jag studiebidraget! yääääy! var även in på aubiouse också, tittade på nya läderridstövlar! inte var dom billiga iallefall, men mina som jag har nu är för små, så det är nya som gäller! tur att man har en snäll mamma ;)

OCH  nu sitter jag här, och har ont i halsen, funderar på att ta lite té! det brukar hjälpa, men först ska jag plugga lite engelska, och försöka skriva klart specialidrotten som ännu inte är inlämnad! ;) hahah klant som jag är!

NÄÄ PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback