jag har inga minnen från igår eller hur jag tog mig hem!!

har nyss sett filmen salt, eller ah de var väl för cirka två timmar sedan! men det var en helt okej film ;>
sedan har jag kikat på titanic, usch fufan vilken film! grinar floder varje gång, filmjävel :(

nej nog om det, lär nog börja lägga mig i tid, dom senaste dagarna har nog ögona slocknat vid tre! ;> sen har man sovit till halv tolv, idag sov vi liksom till HALV ETT, snacka om att sova bort sitt lov! haha, så imorgon blir det uppstigning vid halv tio :) yäää, för sedan ska jag bege mig till hedenslund och träna för kerstin kvart över tolv!

sedan måste jag städa mitt rum, usch hahah så jävla äckligt, ska nog knäppa en bild så får ni se hur det ser ut! ;> kläder överallt på golvet, skräp, papper....dammråttor! 
NÖÖÖÖÖ de blir prio 1 på mmin lista imorgon iallefall! sen ska jag faktiskt försöka göra några skoluppgifter så jag slipper jobba ihjäl mig första veckan när schooolan börjar!

nej nu ska jag inte babbla ihjäl mig, för nu ska jag sova!
PYSS

 


coooooooooooooooooooooooool



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback