it was only just a dream

hemma från mora nu :-D fyfan vilken skön match, tre pinnar hem! vinst med 8-5!
yööö! en mycket bra söndag! nu är det bara att invänta solsidan, sedan blir det mys i soffan!

gårdagen var mycket trevlig kan jag säga! fyfan vad jag vill köpa wii, får tjata på mamma! är ju fett roligt ju, dessutom drygt!


nu har även min förskylning försvunnit, jag har inte längre ont i halsen, yööö..bara lite täppt i näsan! det funkar med mycket motion =d=d=d=d=d=d==d=d=d HEHEHE, nej.. blir en tidig kväller för moi, börjar redan bli övertrött





okej, måste avsluta med att säga att jag troligtvis har blivit längdblind på mitt hår, när jag har det utsläppt och ser mig själv i spegeln, tycker jag att det ser kort ut! och sen när jag tittar på bilder, ser det ju hur jävla långt ut som hhelst? hur fan kommer de sig, haha! dessutom så klippte jag av kanske 4 cm för en vecka sen, och då kändes det kort, men blee, snart måste jag väl klippa av hela skiten....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback