för dig ska jag, göra det tusen gånger om

haha så här utmattad känner jag mig just nu, så jävla trött!


vill bara hem och sova, dock sov jag till nio imorse men ändå ;) haha åhhh vill utomlands i sommarrrr!
skojja inte, längtar så innii helvete när jag och tjäjärna åker till något varmt jävla land! ska försöka jobba
så mycket jag kan i sommar så jag kan åka! =D eller, jag ska åka...

hehehehehehehehheehee

sitter just nu i datasalen och tänkte göra klart en arbetsuppgift, men orkar int, sätter nog i hörlurarna och faceboookar lite å lyssnar på eddie meduza, höhö..

ikväll blir det fredagsmys för hela slanten! vet dock inte vad jag ska köpa hem, men det blir nog något smarrigt!
godis kanske?! hähähähähähääh

sen nästa vecka fårrrr jag pengar, så då ska nog jag och julia göra den efterlängtade piercingen! ;D yöööö

NEJ GOTT FOLK, PLIKTEN KALLAR!

PYSS

bajs vill ha sommar, NU



FYFAN, när vi kom fram till flygplatsen i alanya eller va det heter, så VAR DET 52 GRADER! HAHA, helt sjukt varmt, bestaaa resan var de íaf!



åh, sommren i halmstad!!!!!! haha bra bild, men där hade man lite färg iallefall!=D=D=D=D



sköna sommarkvällar!


galna saker med frida! =D=D=D


hahah

klassfesten, hihiII! =DD=DDD




TÄVLINGAR <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback