fan, skola imorgon ju!

och jag vill verkligen inte, haha! dessutom så har jag tandläkar tid klockan HALV NIO! hur fasen ska jag hinna med den? ska ha nå jäkla plast på tänderna också, buueeek!

lär skriva klart bokrecensionen också, min bok är så jävla svår att skriva om, handlingen har blivit två dataskrivna sidor, ska ttyp vara en! jäla skit ffaaaan... inte sov jag mycket inatt heller, var ju världens jäkla storm ute! lät som en orkan.... sen försökte jag gå upp tidigt, lyckades skapligt bra iaf, halv tio var den ungefär! men imorgon blir det kvart över sju? buhu. så tidigt har jag inte gått upp dom senaste två veckorna iaf!
nä, ska sluta gnälla, bara göra det bästa utav situationen, elller hur?

nu ska jag nog duscha, ska nog ha det klart nu med kläder och allt! annaes kommer jag duscha och leta kläder vid tolv inatt som jag alltid brukar göra, haha! d¨å kommer jag defenitivt försent....

BLABLAAA

pyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback