en lista för jag har tråkigt en kväll som denna!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jooohan!

Vad gjorde du kl 08 imorse: haha sov?!

Vad gjorde du för 15 min sedan: jag satt på facebook, beroende förfan!

Det sista du sa högt: men håll käften! hahah

Det senaste någon sa till dig: ge mig din disk

Vad har du druckit idag: coca coola!

Vad var det senaste du åt: chokladpudding med grädde!

Vad var det senaste du köpte: godis, haha!

Vad är det för färg på din ytterdörr: vir som snön!

Vad är det för väder hos dig nu: mörkt och dystert!

Godaste glassmaken: saltlakrits, polkaaa

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: de gör jag

Sover du tungt: nej lätt, jo tungt!

Drömmer du mardrömmar: ibland såå!

Trivs du med ditt jobb: jag har ju inge jobb :(

Favoritklädsel: mjuukis!

Favoritlåt just nu: baksmälla

Vad ser du om du tittar till höger: ett soffhörn

Vad gör dig glad just nu: min dator! haha

Vad ska du göra härnäst: skriva klart bokrecensionen! ;)

Höger eller vänsterhänt: högerjäveln

Humör just nu: ganskaaa glad

Favoritgodis: alllllt!!

Kläder just nu: en stor tröja, mössa, långkallingar och ridstrumpor, fett freesccchh

Sommarplaner: hoppas att det blir en resa till Aiya Napa med några tjejer!!

Hur många kuddar sover du med: två, tre, fyra

Spelar du något instrument: gjorde förut, fiol! hahha

Morgon eller nattmänniska: nattmänniska
Vad är viktigast för dig: myyycket

Är du kittlig: hahahaha skojja inte

Snarkar du: de tror jag inte!

Stjärntecken: skytten!

Äckligaste insekten: spindel tttyyp

Längtar du mest efter just nu: att få klart bokrecensionnns jäveln



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback