Dag 13- Ett pinsamt ögonblick

okej, ett pinsamt ögonblick!
kan säga att jag har varit med om en massa pinsamma ögonblick, är väl en sån tjej som tycker typ "allt" är pinsamt, kanske! haha ;) nej, men ah.. ett pinsamt ögonblick som jag bland annat har varit med om är väl den klassiska " glömt att låsa dörren till toaletten och någon annan öppnar den"...

haha, det var såhär:
Jag, mamma, agneta och lovisa var i göteborg på international horse show, tror det var april 2010 kanske?
och innan vi skulle in till själva arenan blev jag så jävla pissnödig, och då menar jag jävligt pissnödig!
sen så var det 100000 personer som stog i kö, och det var en till toalett dörr där det inte var någon kö alls, eftersom jag var så jävla pissnödig och dessutom jävligt bråttom för att hitta platserna så sprang jag in på toaletten..
kastade mig in i ett såntdär toalett-bås, drog ner brallorna, och ah....pissade..
sen hör jag att det kommer in en till, och jag hinner inte reagera förrän en person öppnar dörren och jag sitter med handen i toalett stolen och är precis påväg att torka mig, dålig timeing va?!
och det värsta var att det inte var en tjej som öppnade dörren, utan en kille.....dessutom så såg han riktigt bra ut, hahahaha...så jävla pinsamt....undrar egentligen hur det såg ut när jag satt där med handen i toalettstolen med neddragna brallor!
äejjj fy, så nästa gång ska jag kolla på varjje jävla toalett om det är en tjej eller kill toa!

karolina

HAHAHAHAHAHAHAHA

2011-01-25 / 00:43:26
frida

HAHAHAHAHAH!!!!!! fyfan, kvällens skratt. TACK <3

2011-02-02 / 21:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback