yäää

kolla vilka misslyckade muffins som jag och johan skapade!

hahaaa fin bild



mina nya gullegrisar! hehe, köpte dom häromdagen!
bra att man åkte upp på rean, och stog och trängdes med massvis med folk,
och så köper man ett par stövlar för ordinarie pris! yes
men är nöjd blev dom! =) är ett par grand-prix elite, stog mellan dom eller
den nyaste modellen av mountain horse supreme rider!
men vet inte riktigt hur jag ska göra med domhär stövlarna, dom är skit långa, visst det
är snyggt, men det skaver i knäväcket, haha! så lär väl kanske byta! suck......

nä, nu måste jag plugga häcken av mig innan innebandyträningen, geografiprov på fredag!

Anonym

haha kassa ni är, lovar ni pippiade & glömde bort dem i ugnen.



&.. vad kostar ridstövlar egentligen ? haha :D



fnihiihiiiiiiii //boulle

2011-02-09 / 22:20:29
Anonym

hahaha k frida!

nej verkligen inte! ;)



haha det är ju olika föfan, allt från 1000- 10 000 spänn! ;)



horis/

2011-02-10 / 11:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback