varför ska det vara så svårt att komma på en rubrik?

hejsvejs!
idag var det en mycket bra dag! började med att jag "försov" mig, missade nästan bussen, kom till skolan, hittade inte på nyckeln, hittade nyckeln, hade matte, fattade ingenting, försökte få hjälp, fick ingen jävla hjälp, fick damp för jag inte fick någon hjälp, var äcklig mat i skolan, fick ännu mera damp, blev hungrig och fick ännu mera damp, har matteprov på onsdag och nu får jag ännu mera damp, och nu kom jag på att jag inte vet vart mitt engelskahäfte är och nu får jag ännu mera damp, och nu kom jag på att jag har engelskaprov på onsdag, och nu har jag JÄVLIGT MYCKET DAMP!

- MEN plötsligt blev allt så mycket bättre! :D
FÖR VI HAR JU FÖRFAN SPORTLOV OM EN VECKA, åt helvete med allt inom skolväg! :-D

efter skolan åkte jag och jois samt mamsen upp till aubiose för att byta mina stövlar som var för höga, men sen kom jag lik förbannat hem med samma stövlar igen, haha! fick nå ilägg så att bena skulle bli längre typ ;> typ hällyft eller vad de hette! så det blir nog bra ;> dom sjunker mycket när man använder dom också! hehehehe
TÄVLING på lördag, fan vad taggad jag är! WOOOHO ska bli så jävla kul!

FÖRRESTEN, vet ni vad jag ska lära mig, eller försöka lära mig iaf!
- att spela gitarr! vi har en här hemma som inte är så gammal, så den lär de väl gå att spela på? dock är jag sämst på sånt där...men vad säger man?! ÖVNIng ger ju färdighet

nej nu blev det ett ganska långt inlägg tycker jag, nu blir det lite matteplugg, usch!
sen den feta brodern! = BIG BROTHER

PYSS

TJOO BREEE



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback