de lilla lockiga

yes man! jag har slutat :-D inte varje dag man bara går två lektioner!
kom nyss hem med bussen, nu blir det bara plugg plugg plugg som står
för resten av dagen, stallet också ;>

sjukt sugen är jag på godis också! men det kanske inte är någon nyhet? he-he-he
tänk er en stor fet godis påse på typ 4 kg med alla sorter ni kan tänka er, vore inte så
illa!

okej, en grej som jag har tänkt på...vad har det tagit åt "skolresturangen" nu?! haha, har ju
faktiskt varit skaplig mat i skolan denna vecka, som faktiskt gick att äta! :D
tycker jag iaf, liten förbättring verkar det ha blivit!

om man tänker efter är det as kort tid innan sommarlovet? snart är det ju sportlov, sen påsklov, sen kommer ju sommarlovet tätt efter det! :D vilken lyyyycka, och fyfan vad jag vill åka utomlands just nu, vill få lite färg, känner mig just nu som en albino som inte kan bli nå brun, typ..eller kan dom?! hehehehehheheeh


nä , nu ska jag sluta....

HEJDÅ
PYSS








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback