älskar känslan

älskar den känslan när man känner att allt slit som man lagt ner äntligen lönar sig, att man kommer framåt!
nu är det bara ta nya tag och satsa allt, för egentligen...vad har man att förlora?

imorgon har jag sovmorgon till tio över tolv, men struntar i första lektionen eftersom jag ska till tandläkaren! inte mitt favvoställe direkt! ;) hahaha, tredje gången jag är dit nu, fyfan! börjar bli stammis...

förövrigt leker livet, det går riktigt bra nu!
OCH imorgon fyller sara 18 år! GRATTIS! =d HEHEH DU kommer få en riktig överraskning imorgon käre du, och en mycket fin present av mig och pullan, i helgen ska du firas! =D

nä, nu ska jag vänta på karln min, sen blir det plugg plugg, jävla geografi säger jag bara, usch...ingenting fastnar i denna blondinhjärna!

PYSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback