jävla hals

fyfaaaaan att bli sjuk är det sista jag vill bli just nu, haha!
men det hindrar väl inte mig (hoppas jag) nejdå för tillfället är det bara halsen som spökar
, har iaf köpt strepsil på apoteket och knarkat i mig, observera att jag åt det som godis,
haha sen när jag tittade på bipacksedeln stog det: OBS FÅR EJ ÖVERBRUKAS,
MAX 1 TABLETT VARANNAN TIMME ELLER VAR TREDJE!
och här sitter jag och har stoppat i mig ett par på en timme? hahaha aja, kan väl
inte skada halsen iaf! ;)

NEJ, nu ska jag göra klart den slutgiltliga uppgiften i psykologi, sug.....
men aja, får ett VG om jag gör ett bra G på denna uppgift i allefaaalll, kan
fortfarande inte smälta det att jag fick MVG- på senaste provet som jag nästan
var säker på att jag skulle få komplettera????? man baaaaa jahaaaaa

HAHAH nej övertrött fan, hur ska de he går, blir ännu skrattigare när jag ser jessicas
present som hon ska få på löööördag! hahahaha
NEJ, nu ska jag plugge lite och invänTA min man som kommer ända från Norway!

PYSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback