drömmer mig bort

här sitter jag, halvaken och har så ont i halsen så jag knappt kan svälja! hur kul?! :D
igår var det faktiskt en mycket bättre dag, var till borlänge på mellandagsrea där jag fyndade
mycket snygga saker trots att plånboken var ganska, eller väldigt tunn he-he!

förövrigt sitter jag och drömmer mig bort till TOMORROWLAND! ska dit alltså, så mycket bättre än
peace and love, sorry men så är det faktiskt! detta år är det i BELGIEN! eller det kanske det alltid är?!
IAF så är det bland annat avicii <3 david guetta <3 swedish house mafia <3 och massa andra som
kommer dit, är cirkus 60.000-70.000 som är där PER DAG!

OKEJ, ni kanske inte fattar hur grymt kul det verkar, så jag slänger väl upp en video så ni får en liiite större
inblick i det hela!

SE OCH NJUT
pyss


okej, jag får rysningar av denna video, JULIA om inte du följer med mig hit så åker jag tamefan själv!
biljetterna släpps i mars 2012 tror jag, och dom brukar ta slut på cirka 6 timmar hahah, så det gäller att va på hugget!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback