awkward

hujedamej vad kallt det är ute, helt sinnessjukt! dock är det bara -0,5 grader, och hur fan kommer det inte då bli när det är 10 -? :(((( im going to die
 
var egentligen meningen att jag skulle rida min galna ponny idag, men min
käre mor var så snäll så hon hade både ridit och fixat stallet åt moi!
,så nu har jag alltså....typ ingenting att göra, känns kooonstigt! haha, som annars brukas spendera 3 timmar
i ett stall varje dag! (;
har tänkt gjort klart några 1000 uppgifter så några stenar lättar från mina axlar!

sen ska jag också göra 1000000 saker till, som att facebokkkaaa läsa 1000 bloggar, se på missade avsnitt
av bästaste awkward och sist men inte minst JULKALENDERN! heheh

nej, tråkigt inlägg, men vad förväntar man sig utav en dag som dennä!



och får inte glömma GRYMT snygga matty i serien!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback