rubrik

tjobla! nu har vi fått nyckeln till lägenheten så nu är det bara att börja flytta iN! och inreda............ en 1,80 säng är beställd, fyfaaaaan va skönt med plats! haha :D

var på uteridbanan i hedenslund idag och red igenom calle-man, tror det blev ett ridpass på 1 h & 15 min! och jäklar va dygnsur han var efter! han var riktigt fin i början, men sen blev han en mardröm i högergaloppen, och när inte det går riktigt som jag vill så blir allt bajs, så då blir jag sur och han stressad och går som en struts! men hoppas han är fin tills tävlingen på lördag, blir i djursås! (: med calle blir det en LB:0 OCH en LA:2 (vet, ska inte rida nåmer LB:er med honom) ehehe men LA:2 är fAN ganska svår tycker jag, mycket som händer! sen på söndag blir det till uppsala med binett och rida en LA:P1! Vi får se hur det går, bara jag rider så ska de gå finfint (hoppas jag)! ;D

nej nu lär jag sova, slutar elva imorgon så har bara två lektioner, precis som idag ;))

PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback