oh just det, jag har ju en blogg också

haha, herregud!
jaja har helt enkelt inte orkat blogga!
men iaf så kom jag nyss hem från lisa, var där på lite kräftkäk! hehee mycket trevligt var det :D sen kom jag nyss hem, vi åkte tre på julias moppe! haha fyfan trodde vi skulle vurpa och slå ihjäl oss, men ikke sa nikke!
roligt var det ju när jag kom hem och märkte att jag var utelåst..............fick typ stå ute i hundra år och vänta! :((

aja, johan har iaf blivit "lägenhetsägare" nu! hhihihihihihi så vi får börja bo där 1 september, dock kan vi börja flytta in tidigare! eller jag ska inte flytta in permanent om man säger så! ska bara vara där ;) haha
herregud, har överskottsenergi till tusen, så kanske blir lite knasigt inlägg, män hä skitär vi i!

göteborg var aszum! liserberg också för den delen! var mysiga tre dagar! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
hoho men har saknat ponnyn min! OH  JUST DET, VI VANN 2,2KG BALLERINA KLADDKAKA! ÄR SÅ LYCKLIG
MUMMAAAA (okej johan vann) jag kmr dock äta upp det
gott
 
PYSS HEEJ



"gott"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback