nedräkningen börjar

hejhopp vilket väder! var uppe med tuppen imorse, tro det eller ej men jag har redan varit i stallet! blev en tur på 1,45 h med jenny! (; fick nyss i mig lite fil så nu ska jag klippa gräset hela dagen???!! eller kommer kännas som det iaf, ska klippa både hemma och hos pappas jobb, kommer iaf ta 2,5 h! men får ta bikini och shorts, så får man förhoppningsvis lite bränna också! (: tur att jag har "ny" mobil så det finns lite låtar som man kan lyssna på, annars brukar jag ha pappas hörelskydd med radio, men den är ju så jäla stor och klumpig! jaja
väntar tills min  bebu slutar så kan vi troligtvis svänga IN PÅ PIKABOOO och sedan kräftor och ha en liten mysiskvällis!

AND NOW, BACK TO WORK!

pyss




AND REMEMBER, U GOT IT BABee


HEHEHEH
palla hejdå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback