"dagens"



haha så jäkla fail visat, menmen får gå! min webbkamera är så dålig & har ingen självutlösare så detta får duga! :D
har iaf en svart tight tröja från bikbok, med genomskinligt mönster i ryggen (sysn kanske inte så bra)
sen ett par sönderslitna jeans från only, har ett par mönstrade leggings under (som mönstret på tröjan ungefär) som täcker hålen! sen utsläppt / plattat hår med lite bronzad look! (:

inväntar innebandyträningen just nu som börjar vid sju, vet inte om jag orkar göra pannkakor nu eller inte, annars blir det bara en macka eller nått! calle får vila idag, så jag ska bara upp dit och titta till honom & ge honom maaaaat!
och på tooorsdag kommer joohan hem :DD hehe

nej, nu ska jag försöka göra någon "nytta"

PYSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback