trött as hell

HARDROCK!
fyfan vad trött och svettig jag känner mig just nu! men samtidigt var det skönt att röra lite på fläsket!
nu blir det stallet -> uteritt med en knäpp ponny! haha känns som jag kommer ha träningsverk....
sen blir det vääl hem och pluggelipluggplugga, fyfäään vad roligt! :-D
och grattis min lilla älskling som fick jobbis idaaagis <3

är så himla kingelikong glad nu! skönt väder, riktigt jävla skönt väder! vill shoppa, snart påsklov, snart sommarlov, umgås med underbara vänner, sola, bada, bli brun, använda shorts, linnen, t-shirts, grilla, sena sommarkväller, myggor, getingar, humlor.....okej dom där senaste kanske inte är så roligt, men tyder på att det är SOMMAR SOMMAR SOMMARR!

pyss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback