påååsklov!

hej och hå, fan vad skönt!
 första dagen på lovet som jag känner mig riktigt jävla frisk! :-DDDDDD
annars har jag varit en riktig snorunge som bara har legat i soffan och ens orkat röra mig, typ!
jaja, tävlade iallefall igår, och det gick riktigt bra faktiskt! först red jag en lag -03, kändes as bra på framridningen, båda var pigga och allerta, men väl inne på banan tog farten bara av, så det gick riktigt segt! och då blev hon djupare i formen och trampade inte riktigt under sig! men jag klagar faktiskt på att jag var sjuk, och hade inte riktigt orken! men slutade iaf på precis 60 % trots det, och hamnade 1 poäng utanför placering, tre poäng till seger, så det var jävligt tight kan jag säga ;>

det var ju även lagtävling också! och det gick verkligen super för vårat lag, för vi vann nämligen första omgången av div 1! riktigt roligt

sen var det ännu en klass som jag red, LA:P1
där kändes det mycket mycket bättre än vad det gjorde sist jag red den för samma domare i högbo, hade högre tempo och hon trampade på riktigt bra! dock fick jag väl sämre i skolorna denna gång, men det är väl känslan som räknas! :) kom även precis utanför placering i den klassen också :-D

haha, nej nu ska jag sluta prata hästar, uppdaterar senare om något annat :<dDDDDDDDDDDDDDD

PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback