wohoooooo!

fyfan vad gla man är! =D dålig uppdatering, men jag har helt enkelt inte hunnit skriva! hade tävling i säter igår, och det kunde inte gått bättre för min del! =D debut i LA:1, eller ah min andra LA:1 med calle, red en för två år sen också!! :) men nog om de! vann min LB;1A, var dock inte nöjd med ritten, hade 20 min framridning, då mamma försov sig eftersom hon hade jobbat natt, haha fyfan vad stressigt det var, kom till tävligen kvart över tolv och jag startade kvart i ett! ;S haha men det räckte till en seger, men precis lika poäng som i tisdags när jag vann! 67,59 % =DD fick även 300 :- på h&m och det tackar man ju inte nej till! =D
SEDAN blev det seger med laget första omgången av ponnyallsvenskan! =D bästa hbrk! ;D och sen var det min tur att rida LA:1 och den gick helt okej, red på 62,10 % fför christina hahne! =D men det finns fortfarande lite grejjer som vi behöver jobba med! så ah, kan väl sumrera dagen med; tre raka vinster för våran del! =D
så jävla skönt att caallle är bättre igen, så mycket som jag har tränat och varit iväg med han för att han ska bli braa! men mycket träning ger ju framgång och så är det ju! =D
igår så snackade jag och mamma om att vi skulle åka till FLORIDA i februari! =D blir nog så, tar även med oss mormor och morfar, eftersom vi har släktningar i USA, så ska dom bo där! =D ser verkligen fram emot det, har hört att det är jävligt bra shopping där nere av syrran ;) inte illa! men nu ska jag plugga svenska, har prov imorgon, och vill helst inte sitta uppe hela natten med den! såååå
PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback