vill shoppa!

fyfan vad shopping sugen jag ärrrr nu! =) BEHÖÖVER MASSA grejjer att fylla garderoben med!
så ah, lär väl dra iväg till helgen! ;>
men ah, nu sitter jag här och slöar som vanligt! haha..lär väl pallra mig upp till
stallet! funderar faktiskt på att cykla upp, skulle vara ganska skönt nu, dock är jag
ju fortfarande sjuk, men kan va bra att få lite frisk luft också! och det är faktiskt
inte så himla ansträngande att cykla!
fyfan sovmorgon till elva har jag också! har jävligt sköna torsdagar, bara tre lektioner! =DD
hihihi!
JAG HAR fått en jävligt dålig vana! jag har börjat att käka panpizza varje gång  NÄR jag kommer hem
från skolan, typ pågått i en hel vecka!! och fatta vad jävla fett det är, hahah egentligen!
läste på en såndär kaloritabell förut, och då stog det att man skulle motionera i 2,5 h när man hade käkat
en billys pan pizza, och fatta hur många timmar jag har att ta igen nu? HAHAHAH 17,5 h...helt sjukt egentligen!
om det nu stämmer! så idag var jag duktig, var precis påväg att stoppa in panpizzan i mikron, när en röst
inifrån tilltala mig, NEEEEEEEEEJ SOFIA, GÖR DET INTE! DU BLIR VAD DU ÄTER!

ja, jag la tillbaka den på sin vanliga plats i frysen!
bjuder på en fet låt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback