torris e ja

hahah fyfan vilken bloggtorka jag har! vet inte vad jag ska skriva
heller, känns bara som jag skriver ett inlägg " bara för att" liksom! ;>
men ja, lär väl börja komma på något vettigt att skriva innan livet har
sitt slut! jaJA, idag hade jag tävling i hedenslund! =) kvällstävling vare!
inte varje dag man har de int! ;> men de gick så jääävla bra! =D
jag vann och är så jävla nöjd! =D slutade på 67,5 % och de blir rekordet,
men satsar på att få 70 % detta år! det ska nog kunna gå å fixa!
ponnyallsvenskan sätter igång på lördag, fett taggad! nu jävlar! =D
denna tävling känns bara som en bonus, en spark i stjääärta!
okey, ladies and gentleMENS, NU SKA JAG VISA ER, MIN MIN MIN EGNA
PUCKADE HUMOR! HAHAHAHA ;))
okej, bara för att jag är övertrött idag så bjuder jag på några favoritdialoger som
brukar nämnas mellan mig, simon å frank!
- fick jag ta dig i badringen ikväLL?
- MEN LILLA FIA, ska du inte ta å visa fittan?
- SÄG ÅT PIG FAN Å VISA CLITTAN
- HÅLL KÄFTEN INNAN JAG KASTAR DIG IN I VÄGGEN MED HUVET FÖRE SÅ SKALLEN
SPRICKER OCH BLODE RINNER UT!
- MEN HÖRRUDURu!
- EMIL HAR TAGIT EN ÖVERDOS, I KORVSTUGAN
- JÄVLA MORALKÄRRING, DU BORDE FAN DÖÖ!
- CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAARLIE
- KLAAA DUNK, KLA KLA KLA KLA DUNK
- TJACK TJACKTJACK TJACK


asså, ahahhahaha sånt här kan få mig på sånt jävla bra humör! hahahahhaa helt sjukt!
GAAAAAAAH, saknar frida, den enda lilla pippifittiga person som kan dela min humor!
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback