tjabballlaaabbaaalooooo

usch, känner mig så jävla seg! som det alltid brukar stå på nästan alla inlägg som jag skriver! haha inte känns dom direkt vettiga heller! men ah, har redan börjat få träningsverk från idag känner jag! ridit två hästar på träningen!, hårdkörning kan man säga!
övade öppna och sluta som är i LAP1;an, som det även ingår enkla byten i, sen är väl de en massa annat krångel! blir nog ingen start i den iår med calle iaf, men nästa år blir det de! tävlingarna är ju snart slut, så då har man en hel försässong att träna på! idag på träningen så kändes det riktigt bra med calle! han var så jävla fin, var kung att rida han! =D haha, han bär sig själv bättre nu, och längningarna var bara WOW! hästen kan ju, bara det att han håller allt inne, men det ska vi jobba fram! nu är jag riktigt taggad för de sista omgångarna i ponnyallsvenskan och hoppas att vi vinner den andra omgången också, och sen tar hem den totala! gjorde ju de förra året med BORS! men har ju nu bytt klubb eftersom jag satsar mer på dressyrfronten! ;> haha, förut vare bara hoppning för min del, och nu dressyr...både jag och calle har blivit omskolade ! ;) men men nog om dressyrsnacket, tror faktiskt att cirka 0,0000001 procent av er är väldigt intresserade av detta ;) haha men imorgon har jag iaf sovmorgon till tio över tolv, gött! inatt sov jag hos jonna, ännu mer gött! skönt att vara i stan när man har en sådan lång sovmorgon som idag! fyfan, vill bo i stan, ska fan bo i en trappuppgång om så krävs, slippa åka buss fram och tillbaka, sug! företagsekonomiprovet idag var jävligt krångligt tyckärrrr jag! fick fan inte ut någonting känns det som, menmen det är ju som de äär! + ATT JAG HAR 600 jävla bildjävlar som jag inte laddat upp på datorn, för att jag inte hittar den där jävla kabeln som man lägger in bilderna med! jag och kablar funkar fan inte ihop ass0! blir ju galN...
jjajajajajajaj nu känns det som detta blev ett väldigt rörigt inlägg,men ah ni får stå ut ;)
nu ska jag iaf duscha och grejja, sen snacka med min kåmpis p3rvo-johan som jag tycker väldigt väldigt mycket om!
sååå byebye bitches!
PYSS
lol på bilden, känner mig liksom bara jävligt....cool? en smart tjej som verkar ha koll på läägät liksååm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback