TIME TO SLEEP

dags att sova, eller ah nästan iaf! ;D pluggat svenska, hela kvällen känns det som! ;> dock har jag ju glömt bort allt nu! det kommer in och åker ut på andra sidN! inte pra inte pra, men vi får väl se hur det går imon, det får gå som de gööör! dock har jag glömt ett papper i skolan som vi skulle plugga på, men har ju en håltimme som jag borde hinna läsa in det på! och ja, intresseklubben antecknar förstår jag! ;)
men ah, nu får fan johan ringa mig så jag har någon sötsak att prata med!
SLÄNGER upp någon fin hahahaha fin bild från tävlingen igööR! bara så ni vet så har min häääst damp på ärevarvet, helt jäva galen! insane! hahah berätta jag att han hoppade över dressyrstaketet i tisdags? så jävla knäpp, men ah, då har vi ju iaf något gemensamt! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback