Svaren på frågorna ni ställde ;)

1.Har du varit kär?
Japp

2. Hur många har du varit kär i?
två stycken

3. Är det sant att du har haft sex med en ryss?
HAHHAHAHAHAHA  fråga julia ;)

4. Vad tycker du om att göra på fritiden?
vara med kåmpisar å besta jois, rida calliie och spela innebandy =DDD

5. Har du syskon?
Japp, de har jag! ;) två stycken! en storebror och syster!
chrillä å jonnä

6. Hur lång är du?
Jag är ungefär 166 cm

7. Fett eller bebis?
HMM, fett eller bebis, fett eller bebis, bebis eller fett? bebis eller fett?
tror faktiskt jag tar fett va!

8. Föredrar du OLW eller esterella?
Ingen aning om vilka chips som är från olw eller esterella! ;) hahah
tar nog båda, men de lutar mot OLW! ;))))

9. Åsna eller fisk?
JAG tror jag tar en jävla åsna, då kan ja rida till skolan!

10. häst eller ko?
hmm, finns väl inga kor kvar eftersom johan vällter alla, så dee blir nog HEEEEST! <33

11. Vad fick dig att blogga?
hm, det kändes som att alla kompisar började blogga, så då testa man väl de då! ;)
SEN fortsatte man väl baaara! ;D

12. Hur gammal var du när du förlorade oskulden?
jag var femton år och jag hette ellionore....!

Anonym

hahahahahaha bästa frågorna i slutet, LÄTT! :D

2010-09-05 / 08:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback