SITTER I SKOLAN

SITT ING INTO DAS SCHULE! GUT
naj! haha ;) det suger rent ut sagt, fucktiskt!
alla andra är borta på språk, och jag får sitta
här i min ensamheT! varför kunde dom inte lägga
in den lektionen som första? då hade jag faen fått
sovmorgon, dessutom så fick jag springa som en
jävla galen jude till bussen imorse! ända ner till
affären, det tog på mig kan jag säga, jöla skit!
jag som still är sjuk! tävkling imorgon! fett pepp!
startar sist också dessutom!

faen nu kom jag bort mig! vad skulle jag skriva?
justja! jag, sofia therese westman behöver en ny mobil
telefon! dock har jag ju min som fortfarande fungerar,
men e så trött på han, tror det börjar bli dags att vi
går skilda vägar! lol lol lol
funderar på att tjata lite på en iphone, min bruder har ju
en, och dom ska tydkligen vara fett bra!
antingen en "vanlig" eller den där nya iphone 4! men tycker
faktiskt den förra är snyggare, men vad vet jag!
 ----->

Anonym

kööööp inte touch,

walkman och knappsats skaree va!!!! :)

// FRIDA



2010-09-07 / 19:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback