SITTER I SKOLAN

hahaha asså, undrar hur många jävla äckliga skabbiga fula dumma cpiga inlägg som jag gör när jag sitter helt jävla ensam i skolan och skriver blogginlägg medans alla andra är på sina jävla äckliga dumma språklektioner!
faaaaaan, haha...inte vet jag vad jag ska göra heller, en jävligt ovärd dag i skolan var det också, känns som att jag ligger efter med allting! matten kan ju bara ta sig nånstans, min blondinhjärna fattar ingenting!
buuhhhu, nu får ni faen stå ut med ett waaaaainat inlägg! aja, egentligen skulle jag väl plugga på dom här håltimmarna, men vem orkar det? inte jag iallefall! =D

menmen, nu har vi iallefall bestämt att vi ska ha klassfest nästa helg, its fridaaay and im in love! trueee story <3
aja så jag slänger väl upp en bild från förra på mig å karra!
skapligt sliten man va då




PYSS, HA EN JÄVLIGT BRA HELG


frida

FYFAN vad jag saknar er TVÅ!!!!!!!

ni är så jävla braaaa på alla sätt & vis

<3<3<3



2010-09-10 / 18:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback