shopping dag för fulla muggar!

nu är jag hemma efter en dag i skolan och avesta! ;D hade svenskaprovet idaag, gick väl sådär! glad om jag får g iaf! ;> haah! sen hämtade mamma upp mig från skolan, sen vidare mot ica där jag plockade ihop en egen sallad! feeett hungrig var jag, dom däe oxhjärparna var ju inte så mättande! sen vidare mot soptippen där vi lastade av min säng, sen vidare mot jysk där vi beställde en ny 1,20! så jääävla skön säng! helt otroligt! =DD hehe, sen blev det godis på ÖB, sen gjorde jag dagens bästa köp! ;) nya kilklacksskor! var bara en ren impuls grej att gå in och kika på skoaffärn, och vips! så var dom mina! dock är de mer sommarskor, så får väl använda dem så länge de går! (;
och nu sitter jag här och är helt utmattad, ska nog slå på ett avsnitt av sex and the city <3 sen blire plugg, matte och engelska, och om jag hinner blir det en springtur! see ya
PYSS
dock ser dom inte  ut så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback