LEAVE IN BALSAM

tror det nog är den bästa uppfinningen inom hårväg!
förut trodde jag att det var balsam som gjorde att håret kändes slitet, men det är det inte utan det är schampoot! förut använde jag bara schampoo men det var inte en sådan jävla bra ide, för håret kändes mer slitet och torrt! men sen läste jag i en tidning, och då vare balsamet som återfuktade håret och gav det mjukhet och glans, pretty good ha?! men för mig har det också en nackdel, tycker håret blir snabbare flott, och hårstråna blir mycket "tyngre" eller hur man ska förklara det, dom blir volumlösa och ligger som slickat mot huvudet, så för er som har problemet så är lösningen: LEAVE IN BALSAM!
det är verkligen as bra, tycker då jag! jag använder ett leave in balsam som heter " 33 crush black violett" och det funkar jätte bra! håret känns mindre fett och det är bara att ta en klick och smeta in i håret, brukar inte använda det nära hårbotten! och dessutom så får man bra volum med det! det är flera gånger i veckan som jag skippat att platta/volyma håret helt, och då slipper man ju slita ut det också! så det är iaf perfekt för mig som har ganska långt hår, och inte gärna vill slita ut det så pass mycket så man behöver gå till frisören hela tiden! ;D den som jag har finns på www.lyko.se och kostar 130 :-, lätt värt!
pyss


frida

SOFIA, trodde du verkligen att balsam slet på håret??!

2010-09-28 / 19:16:53
sofia

hahahah ja faktiskt ;)

2010-09-28 / 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback