INGE FALUN IDAG, JÄLA SKIT

faen också, blir inge jävla falun ikväll, jag som ville va med friiiiidiss!
men har man oflyt så har man, har faen varit sjuk till och från i
två veckor nu! helvetes jävla äckel snor och hosta!
jag som tänkte dricka mina två cider på 2,5 och få min fjortisfylla
som jag alltid får! :( shiiit ass000 ;);)
AAAJA, de blir väl en hemmakväll idag, får jag väl sitta inne och
tycka synd om mig själv, medans alla andra är borta på galenskaper
och har roligt! nejnej jag är inte avundsjuk!
bleeeee, måste åka till stallet också, orkar faen inte,,,ännu mer
skit äre ju att det är as soligt ute, och det skulle matcha perfekt med
en springtur just nu, det skulle verkligen behövas, käka godis iförrgår, igår
och NU! asså fy...haha..chips också...int så jäla bra de ällÄ!
+ att jag solade solarium igår...det gjorde väl inte förskylningen så mycket bättre! ;)
aja, ska väl ta mig i baken och försöka göra någon nytta!
PYSS
Se hela bildenSe hela bildenSe hela bildenSe hela bildenSe hela bilden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback