im home

nu är jag hemma från innebandyträningen, skööönt! =D var väl drygt, men lär väl komma riktigt igång igen, så ska det nog gå bra! ;> lär ut och springa varje dag nu framöver om jag ska komma någon vart! och godis blir bara på lördagar ;) haha, måste defenitivt ändra mina vanor! dock bröt jag det idag när mamma kom hem med godis, men det blev bara 6 ynkliga godisbitar, så hä skiter vi it! ;P inaatt sov jois bois här ocksåå! hahah eftersom inte jag har fått hem min säng än, så delade vi på den lilla 90 madrassen som jag ligger på! ;) men imorgon kommer den äntligen, fan att det ska taa så lång tid för dom här hemma åååå hämta den! menmen!
nu känner jag mig skapligt trötter, så jag ska faktiskt försöka lägga mig i skaplig tid nU! tänkte plugga lite företagsekonomi, vill inte direkt ägna hela helgen till plugg! för det är väl på måndag som det är prov? eller är jag helt fel ute? jaja, hatar när dom lägger ett prov på en måndaaaag!
sååå nee
PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback