i feel so small, i guess i need you baby...

fyfan vad trött och seg jag är, kan bero på det kalla och dystra vädret! fyfan vad kallt, och det känns lite för tidigt att ta fram vinterjackan nu va? lär köpa nya uggs också haha mina har jag haft i stallet, så dom är skapligt förstörda! så dom blir det på idag när jag drar till stallet, varma kläder ska på iallefall, jag tänker då inte frysa! burr
blir väl en barbacka tur, en liten vända! ;> sen ska jag försöka "skynda" mig hem, lär plugga till företagsekonomin, som i sin tur blev framflyttad till onsdag! skönt, då har man iaf lite mer tid att plugga! var ju på tävling hela dagen igår, gick upp klockan halv nio, och vi lastade runt tio! sen bärde det av till leksand! kan ju säga att det ännu en gång gick väldigt bra för min del! :) kom tvåa i LB:1 sen vann jag LA:1 med vårat rekord tillsamans på 65 %, och det var bara min och calles andra LA:1, eller ah, red en för typ tre år sen ;> så tredje då om man ska vara noga! (;
idag efter skolan så fikade jag, julia och annabannannna på wienan! blev lite SPRITe och en chokladbolL! sen en glass på de ;> haha!! så nu är man skapligt mätt, blev dessutom ett x antal kakor när jag kom hem ;) hahaha!
men ah,nu ska jag rycka upp mig och fara till stallä!
PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback