I CAN BE YOUR ROMEO?

jag är helt sjukt trött, hahaha vet inte varföör!
hade sovmorgon imorse, så jävla skönt hähäh!  =D
samma sak händer imöra också! ;) halv tolv

idag kändes det jävligt ovärt att gå till skolan faktiskt,
typ en halv lektion, sen sitta i aulan i två timmar
och lyssna på politiksnack! haha, det var väl ganska
intressant att lyssna på så det gick väl an! fast orka
vara så jävla insatt! ;> om jag skulle vara 18 sp
skulle jag rösta på sverigedemkoraterna! varför
är för att jag vill int ha nå fuhfihgvpfdfkffkfk här!
SÅÅ nu jag lär väl dra till stallet och mocka skäät! sen
måste jag verkligen plugga, haha! orkar inteee....
har prov på måndag, så lär väl läsa på lite idag, vem
vill sitta på en helg och plugga?
DEssutom så har jag
fullt upp, ska tävla på lördagen! det är
ponnyallsvenskan och det är skapligt mycket starter!
rider sista klassen klockan tre! ;>
sen på söndag måste jag dra med mig någon söööt
krabat där ute till borlänge och shoppa litee! när
man knappt har nå pengar så åker man lik förbannat
iväg och ska titta, sen nu när man har kvar pengar så
har jag inte varit iväg på as länge känns det som! man
blir faen snålare hah! ;>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback