hejhej hemskt mycket hej

tjaaaaåtjaaå! nu sitter jag här och noppar ögonbrynen, haha! samtidigt som man skriver, haha hur jag lyckas vet jag inte riktigt ;> jaja nu har jag iaf fått en datakabel av joiiis så jag kan ladda in alla jävla bilder, gött ;>
hah vet inte riktigt vad jag ska skriva, hade värsta mycket nyss ju, men är man glömsk så är man! sååååå nu ska jag iaf duscha och fixa mig, sen ska jag och frida till vasahallen till tre och kika på premiär match för herrarnas ALAG! yey sen ska jag köpa fett med godis och ladda upp för ikväll, var egentligen mening att jag skulle rida binett nu, men så blev det ikke, det regnar så pass mycket och är sådant jällla skit väder! seeen blire att ria calle mot kvälningen, hoppas faen att det har slutat regna dååå! men skriiiiver sen, så ah pysss............nu ska jag ladda in bilderrr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback