det regnar, det är kallt och jag fryser!

nu börjar det verkligen bli höst!
det blir mörkare om kvällarna, kallt och nu regnar det också!
men hösten är ju också mysig, älskar att bara ligga inne och slöa
och lyssna på regnets smattrande! det är ju kung när man ska
sova, somnar så jävla bra till regn, thats it! haha ;)
men bäst av allt är ju att somna tillsamans med någon som man
tycker om, johan <3

tjaaa, så nu sitter jag här igen into daas schule! medans alla andra är
på lektion, dock är det inte så jäla mysigt med regn nu, fyfan och vänta
på bussen i världens regnväder! så nu ska jag väl dra ner till mattesalen
och jobba lite matte, ligger ju somsagt efter typ 100 sidor! ;)
sååå jag uppdaterar sen, fredag idag FÖFAN <3

PYSS



without saying a word, you can light up the dark! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback