club cant handle me

tjatja bloggen! nu är jag hemma, har nyss käkat rostade mackor! hähä jävligt gött! dessutom med marmelad, nyttigt! känns som magen bara blir större, när de är meningen att den ska bli mindre och mindre :( men ah, lär vä plugga hela kvällen nu känns det som! så blir väl knappast någon träning för mig ikvälL! kanske drar ut på en springtur runt gåran när jag är klar! måste fan nästa göra deT! aja, nog om det! imorgon har jag sovmorgon till kvart i ett, så jävla sköööööönt att få sova ut! älskar att sova! ;> haaha, ska fan börja ställa klockan vid fem på morgonen, för det är så jävla skönt att vakna upp vid den tiden, och sen märker man att man får sova typ två timmar till! haha,, lite störd e jag! men sånt man får leva med!
uppdaterar lite mer sen!
lägger upp en as skön låt med iyaz och charice! vilken jävla röst hon har! helt sjukt ;>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback