butterfly fly away!

fyfan, vill tatuera mig, men endå inte! vet precis vad jag ska ha och vilken text jag ska skriva in! men är endå värsta osäker! är väl bara nått jag vill i nuläget ;> men iaf, har laddat ner iice age 3 nyss,, haha ttycker dom är värsta söta! tycker så jäla synd om den där lilla ekorren som försöker få tag på dendär nöten, men aldrig lyckas! haha stackarn! har tittat cirka en halvtimme på filmen, ser klart den där jag ska sova ;)) just nu kikar jag på TVN, det går en as roli rulle so heter " a guy thing" snacka om att killen har hamnat i knipa!
KIkade även på a-lagsmatchen med friddi friffi! var väl en helt okej match, dom vann iaf! med 9-5 om jag inte minns fel! imorgon blir det även match för min del! har dm med innebandyn i avesta! =D kulkul ;> får la se hur det går! men bra måste det gå, sånt superlag som vi är =D klockan ringer väldigt tidigt, klockan sju! fifaen ;> jaja jag lär väl sova eller nått ! fast ne, ska packa och grejja och se klart på filmen, men först slänger jag upp en underbart fin och söt låt!
är även en liten text ur den låten som jag vill skriva in, om jag nu ska det ;P
enjoy the music!!
pyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback