bra uppdatering, fätt näjs

fätt bra jag e på att uppdatera, fätt bra jag e på att blogga, fätt bra jag är på allt!
fast ne, så är det inte riktigt! en grej som jag insett nu på senare tid är att jag är
fätt bra PÅ är att keeka godis! livets mening, utan godis ingen sofia, ingen sofia utan godis,
haha thats it! kan dagdrömma på lektionerna att jag sitter och äter på en lysmelk som bara smälter i munnen, eller att jag proppar i mig 10000 godisbitar i munnen! HAHAHAH....snacka om bloggtorka, skriver ett inlägg om hur mycket jag tycker om godis, fätt intressant!

NEJ, nu ska jag faktiskt försöka vara liiite seriös! kom nyss hem från innebandyträningen, har inte ens hunnit duschat förrän jag slänger mig framför datorn! känns som att jag har jävligt mycket saker att göra! lär dessutom plugga in dom där franska glosorna, är typ över 80 stycken! lycka till säger jag bara, ska fan sluta på skiten, suger på det gör jag också ;> yeeeaah, och btw....så hade vi skolfotografering igår! våran klass klädde ut sig till ekonomer, alla hade alltså : kavaj ;D haha fast dock var jag den enda som hade slips! ;>
denna helg tror jag kommer bli SUPer, är hemma själv hela helgen = föräldrafritt = röjjj hemma hos mig = alla får komma!!
fast ne, jois ska komma hit så ska vi haa en myshelg! trevligt värre ;D dessutom innebandy match mot hofors på lördag, TAGGA TAGGA TAGGA, KROSSA KROSSA KROSSA! hahahah det som kommer vara de mest underhållande i helgen är ju iaf när johan och jag ska rida på hestaaar! hahahha kommer dö...då jävlar kommer han få galoppera ;D hoppas bara han sitter kvar =D PUSS
näää nu ska jag kasta mig in i duschen och hardcore plugga litttte!
pysspyssPYSS OCH SMiskk på stjääärta märtaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback