bara för jag har tråkigt innan träningen! ;>

Klädsel
Vad har du på dig idag:
just nu har jag mjukiskläder, höhö! <:
Vad använder du just nu för skor: mina vitaaaa lacoste
Favoritfärg på kläder: svart passar alltid!

Senaste person som
Sov i din säng:
hahaha jonna
Du pratade med: maamma
Du delade en drink med: hum vette faen, frida? haha
Du gick på bio med: hum, måste faen vari johan!
Du gick på stan med: julia pulia
Skällde på dig: hundeN

Senaste
Låt du hörde:
airplanes!
Film du såg: vet inte, så tar en serie! ;) SEX AND THE CITY!
Mat du åt: hhum, en panpizza? ;)
Kram: din mamma
Puss: jois bois
Fest: hum, kulturnattN
Känslan: aj mitt huve
Ilska: idag när ja va i skolan, var så jäla trött! haha
Glädje: ne ja hörde johan, haha lol!
Dröm: om mig själv när jag käkade godis
Boken du läste: hahah medea, nå jävla dramaskäät
Personen du träffade: mamma å pappa å jonna
Personen du pratade i telefon med: det var johaaan
Personen du fick sms av: de va johaan
Gången du åt en 7-eleven korv: va e de?
Gången du var utomhus: turkiet förra året! GALET! =D
Gången du sov: hahaha inatt?!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: VETTE faen
Saken du köpte:
cacao creme, asså en dryccck!

Om dig

Namn: sooofia
Ålder: 16
Smeknamn: alla möjliga föfan, men jag vill int höra fia :(
Syskon: stoore bororrr å syster!
Sysselsättning: alllt
Bra egenskaper: allt
Dåliga egenskaper: damp
Linje/klass: SPEI2
Hårfärg: BLOOOND
Ögonfärg: BLÅÅÅ
Skostorlek: 37

Anonym

stackars jonna!! :p

2010-09-08 / 21:40:57
Anonym

k frida, gå och knulla en get eller nått, håll dig sysselsatt föfan!

2010-09-09 / 15:37:45
Anonym

hahahahahah!!! vadå såg hon inte s*rrfläckarna?

2010-09-10 / 08:34:12
Anonym

NEJ, hon slickade rent lakanen

2010-09-10 / 13:29:26
senap på körv

HA HA HA HA HA HA HA HA HAHAHAHAH!!

2010-09-10 / 18:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback