trött som få

hej, inleder med att säga att jag är så jävla trött så jag spyr...
fyfan vilken fullspäckad helg! gick fan upp åtta varje morgon, ingen sovmorgon här inte! och just nu behöver jag plugga jävligt mycket känner jag för att komma ikapp, har prov imorgon i svenska, naturkunskap på onsdag, och engelska på torsdag, sen har jag svenska frågor som ska lämnas in och en georgrafi uppgift...suck säger jag bara!
jaja, men ska sluta waina, antar att det är sånt man får stå ut med när man går i skolan ;)
jaja tävlade somsagt både igår och idag, igår gick det väl helt okej för att vara första storhäst tävlingen för min del, tredje gången jag rider hästen och debuterade redan  LB:1 och LA:1 första gången, men hahaha vafan, det gick ju bra iaf! ;)) red på nästan 60 % i LB:1 iaf! sen idag red jag KM i hedemora med calle och binett, calle var pigg som fan, så vår ritt där blev inte så lyckad kanske ;P SEN SÅ vann jag KM 2010 med binett iaf! ;) det var ju kul, slog våra tidigare resultat i LA:1, red på 67,79 %
imorgon är det skola = prov = sjukt otaggad, orkar inte.... men ah...lär väl plugga lite råååå
PYSS
kände för att lägga upp någon cpiiii bild liksååm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback