study study study

måste plugga, men gaaah jag orkar verkligen inte! lär göra lite mattetal så jag fattar någonting av de heile!
men lite duktig har jag varit idag, har städat rummet, sen har jag faktiskt fått upp alla rosetter, så nu hänger dom däär å e så faaaejna! vet inte riktigt vad jag ska skriva, skrev ett inlägg vid fyra, men ångrade mig sen och tog bort det, var kanske uppe i tio minuter, hoppas ingen han se! haha då hade det väl blivit ett jävla liv, fast ne ;)
imorgon är det två dryga lektioner som går bort för min del, skööönt! geografi och företagsekonomi...så vadfaeen ska man göra på en håltimme på drygt tre timmar när man inte bor i stan? aldrig i livet att jag sitter och pluggar iaf! får väl läsa den där boken som vi tittade i idag på svenskan, hahaha dör...tror jag aldrig har skrattat så jävla mycket till en bildjävel, HAHAHAHAHAH! JAJA nog om det, biobladet har även kommit nu såg jag, nyaste harry potter går den 19 november, måste gå! alltså 19 november? helt sjukt egentligen när man tänker hur kort tid det är kvar innan snön och julen kommer! och dessutom min födelsedag! YEEEY! JUSTFAN, glömde ju berätta att jag tävlade igår, damn!
men ah, vårat lag vann iaf hela ponnyallsvenskan div2 2010! så nästa år går vi upp :D blir riktigt roligt att få avsluta nästa tävlingssässong på ponny dÅÅ! sen blev jag placerad i LA:1 med calle, fick 64,79% och blev tvåa ;D binett gick också bra, dock blev hon väldigt rädd inne i ridhuset då en massa folk skramlade med påsar och gick runt och flamsade, tråkigt! så hon började att backa hejvillt i pogrammet, så där fick man ju lite minus som drog ner procenten, men red endå på samma procent som med calle, 64,79%:) sen kom vi även tvåa i den sista omgången ;D
sååå ah, bara ladda om med en ny tävling med en ny häst på lördag, blir den första storhäst dressyrtävlingen och jag rider stacey! får se hur det går, har bara ridit henne två gånger! :P haha, sen blir det KM på söndag med binett och calle, vilket blir ännu en helg med tidiga uppstigningar! ;D
men ah, nu lär jag plugga!
PYSS
klicka på att få en större bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback