ojda, dåli uppdAtering av moi!

hejsvejs på dig bloggN!
har fan haft fullt upp de senaste dagarna så jag har inte hunnit skrivit nåå! men ah, träningen i onsdags gick jävligt bra faktiskt, stacey skötte sig bra, rider henne idag så får vi hoppas att det går bra på tävlingen imon! sen binett gick också super, så jävla fin! så ni debuterar vi LA:P1 på faluns regionala tävlingar näst nästa helg, fyfan! kul att testa en högre klass nu, det är ju alltid en bra erfarenhet!

och på söndag har jag tävling, blir KM i hedemora med både calle och binett, vi får väl se hur det går! =D men man hoppas väl på de bästa! ;D

Hhahahahahah, JUSTJA sen såg jag massor av gamla bilder som jag hade blivit taggad på FB, så jävla roliga! haha älskar fan gamla kort, väcker sånna enorma minnen! alltid roligt ;>

jaja nu sitter jag i datasalen och har administration, kul jul! dock har vi ingen lärare, så det blir inge gjort, duktig tjei! hä blir faen bara fajsbååk och blåggär och lite grejjjs!

men ah, nu ska väl vi gå och keka spaghetti mit fleissose, haha! det enddaaaa goa i skolan....tyyp ah!

PYSS



HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH

SPEI2 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback