Mobilbloggning

Tja tja bloggen, sofiagirl här! ;-) fast ne, ska väl snart börja byta inför träningen som börjar halv sju :) idag har det väl inte hänt något speciellt, dock har jag jävligt ont i ryggen sen idrotten, då simon red på mig, Haha misstolka inte, men vi hade någon vikarie som sa att vi skulle bära varandra osv. . . Inte faen gick det så jäla bra eller! Men imorgon blir det en nice dag:-D har värsta härliga sovmorgonen sen har jag bara två lektioner ;-) sen står jag och julia i vasahallens caféteria hela kvällen tills träningen börjar, gött! Faen vad godis jag kommer käka, känns som vi kommer gå jävligt mycket back iaf ;-) men sånt man skiter i, eller? Jaja nog om det, nu ska jag byta om! Pyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback