Lev varje dag som den vore din sista

Nu sitter jag här på bussen mot borlänge, och ska träffa frida sen ska vi shoppa lite grejs! Har ett x antal grejjer som jag behöver just nu känner jag! Har nyss fyllt på min käre mobil, så nu känner han sig rik, gratis internet har jag också och det tackar min inte nej till! Dock vet jag inte om det blir så jäla bra med mobilbloggningen men ni får stå ut ;-) Ganska skönt att ha busskort från skolan, man kan åka gratis överallt typ, fett nice! ;-) Haha lol. . . Ne vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva, kan däremot säga en hemsk sak som hände idag! Oskar fick ett epelepsianfall, eller hur de stavas, han typ bara Låg och skaka, skrek och dregla! Och fyfaen stackars johan som såg det och int kunde göra någonting när jag var i stallet! Men nu är han bättre iaf, hoppas faen att han inte får nå mer anfall, han är ju ganska gammal, ungefär 15, och de ska ju tydligen vara ganska vanligt bland gamla katter, men usch säger jag bara! Inte kul att se när ett djur lider. . Men aja nu vet jag inte ens vad jag ska skriva, men ja puss på er iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback